onsdag den 15. januar 2014

Starten på eventyret nærmer sig!

Tiden hvor vi flyver mod syd, nærmer sig med hastige skridt. Bloggen er klar, diverse lort jeg sikkert ikke for brug for er købt, og for første og forhåbentlig sidste gang, indbefatter "diverse lort" at jeg mere eller mindre har rømmet en Matas, hvor en hjælpeløs butiksansat blev min personlige indkøber, og fes rundt og fandt det jeg skulle bruge. Dette gjorde hun nok delvist fordi jeg så meget opgivende ud, og fordi hun efter jeg havde spurgt om de første 5 ting jeg skulle bruge, godt kunne se på min liste at det ville blive en lang dag, hvis hun hele tiden skulle forklarer hvor tingene var henne.
Flyet letter fra Kastrup mandag d. 20. Januar kl. 1055, og lander i Bruxelles lufthavn 1225. Hvor vi så har en 1,5 times tid, indtil flyet mod Cameroun afgår 1450. Vi lander så 2140 i Douala lufthavn, hvor vi kommer til at stå tre mand stærk i langebukser, sweatshirts og de helt tunge vinterstøvler i 35 graders varme.
I Douala skal vi overnatte på et fransk hotel/gæstehus, hvor der er pool, hvilket nok skal udnyttes da der jo er en 35 grader, og der er nok også et par svedige kroppe der skal køles af. Tirsdag d. 21. Januar, skal vi på et endnu ukendt tidspunk, tilsyneladende "slåsse" med pøblen om de pladser, der nu er på flyet mod Garoua, hvor vi lige bortset fra et par weekend ture, vil være at finde de kommende 4 måneder.
Det bliver én stor svedig fest! - og jeg glæder mig!!

1 kommentar:

  1. Rigtig go fornøjelse - glæder mig til at følge dig!!!

    SvarSlet